Elke woensdag een gezellige ochtend in Sjaloom vol ontmoeting, warmte en verbinding. Voor jongvolwassenen tot en met senioren: je bent van harte welkom!
Vanwege het succes van vorig jaar, hebben we de deuren van ons restaurant ‘Pofta Buna’ weer geopend! We zamelen hiermee geld in voor onze zendingsreis naar Roemenië. We gaan op 3 verschillende dagen open.